Vi yder support

Leine & Linde sætter altid kunden i centrum ved at levere hjælp og teknisk support i hele produktets levetid, lige fra fastlæggelse af kundens behov, til levering, installation og enkoderbrug eller -udskiftning. Har du spørgsmål om vedligeholdelse? Du er velkommen til at spørge!

Vi arbejder overalt i verden. Kontakt os på adressen info@leinelinde.dk.

24-timers fremstilling

Vi sætter en ære i hurtig fremstilling af både standardprodukter og kundetilpassede produkter. Hvis leveringen haster, tilbyder vi 24-timers ekspresfremstilling af de fleste produkter. Denne leveringsservice har kunderne sat stor pris på gennem årene. Det er også muligt at vælge ekspresfremstilling inden for en uge.

Send os en forespørgsel eller ordre, så vender vi tilbage med relevante leveringstider.

48-timers fremstilling

Nogle produkter kræver en hærdningsproces på 24 timer for at opnå den rette komponentholdbarhed. Disse produkter kan bestilles med 48-timers ekspreslevering eller, hvis det foretrækkes, med ekspresfremstilling inden for en uge. Se, hvilke produkter, det drejer sig om, på de pågældende produktsider i produktguideneller spørg os!

Almindelig levering

Produktionen hos Leine & Linde er ordredrevet, og den sædvanlige produktionstid er blot ti arbejdsdage. Alle enkodere kan spores hele vejen, lige fra kundens bestilling til fremstilling, test og kontrol. Det sikrer en utrolig god præcision og levering. Produkter skal leveres til rette tid og helt uden defekter.

I tilfælde af fejl – læs mere om garanti og reparationer.

Spor din ordre

Søg efter din ordre, og spor leveringen.

Bliv kontaktet!

Send dine kontaktoplysninger – så kontakter vi dig snarest!